2008 m. rugsėjo 25 d., ketvirtadienis

Agnes gimtadienis

Ir vėl gimtadienis, šį kartą pas mano pusseserė Agnę, jei sukako 16 metų. Vėl su mama sukam galvą ką gi padovanoti , ir sugalvojome užsakyti rankinuką su Agnes nuotrauką ir dar........ ( kol kas tai paslaptys, nes kitą pusę dovanos bus tik spalio 8 d., įdėsim dovanos nuotrauką:))



Nutarėme dovaną supakuoti tarp kojų šitam klounui:))

Atvažiavę į Pabradę Agnes neradome, nes ji buvo varžybose ( ji yra sportininke) ir nutarėme palaukti. Bet aš neliudijau, nes ten buvo mažas suniukus Arči .

O dar ir šinšila Tomas


Kartu su mumis Agnes lauke ir močiutė .

Kol laukėme, pavalgiau ir atsigėriau skanios arbatos.
Mums belaukiant , iš mokyklos atėjo Aura, ir mes žaidėme kompu ir žiūrėjome filmukus.
Skambutis į duris, mama su Regina nubėgo į virtuve uždegti žvakes ant torto, ir, staigmena.!!!!..


Su gimimo diena, su gimimo diena ..............( dainavome)

Sveikiname!!!!!!

Įdomu kas čia ? Nekaip Agne negalėjo atrišti dovanos.

Pabandžiau ir aš atrišti:))

Tada, dar Virgis atskubėjo į pagalbą .
Pagaliau, dovana išpakuota!!!:))
Ar panašios?:))
Ar gerai atrodau su šio rankinuku?
O o , koks didelis klounas, beveik mano ūgio:))
Na , tortas jau supjaustytas, prašom prie stalo .
Arči jau prie stalo:))
Ką čią man suvalgius?:)))
-Na nieko sau svečias ( pagalvojo Regina:))
O gal Arči nori torto?

Kol niekas nematė :- šaukštą tau, šaukštą man, šaukštą tau,šaukštą man:))

Suvalgė skanu tortą , su Virgiu nutarėme supakuoti Arči kaip dovaną:))

Atėjo laikas važiuoti namo:((. Ateeeeeeeeeeeeee

Galvojame , kad staigmena ir dovaną Agnei patyko:))
Linkime tau laimės kiek kiškis turi baimės ir dešimtukų kiek šampane burbuliukų.

Komentarų nėra: