2008 m. rugsėjo 10 d., trečiadienis

Gimtadienis

Pagaliau atėjo tą dieną kai man sukako 3 metukai. Valioo. Mamyte su teveliu suruošė man fantastine švente. Man buvo labai malonu kad visi draugai atėjo pas mane į gimtadieni, tik gaila kad mano mažojo draugo Roko nebuvo , nes jis buvo kelionėje (Portugalijoje), bet atvažiavęs jis atėjo mane pasveikinti.

Tėveliai padovanojo man labai greitą paspirtuką:)

Vieni iš pirmųjų mane pasveikino Gražina su Ernestu .

Labai įdomia knygute padovanojo Virgis , Regina , Aura ir Agne.

Močiute padovanojo man labai rimta knygą , ko gero nori kad bučiau labai protinga:))

Rokas padovanojo labai linksma plastilino rankinuką-aštuonkojį

Sese padovanojo man kompiuterį. Sebai labai patyko kompas, jeigu per vakarėli Seba dingdavo, ji galima buvo rasti namuose prie mano kompiuterio:))

Seba padovanojo lėliu namą


Indre padovanojo žaidimą ir špilkutes plaukams.

Danielius Kristina ir Adrianas padovanojo knygą ir ūgio matuoklė


Danielius atrodė kaip tikras džentelmenas

Aukle, Paulite ir Deividas padovanojo kuprinę-asilą:))

Aš ja iškarto ir pamatavau:))

O dar, mane pasveikinti atėjo mano drauge Nijole( ji biski vyresne už mane ,bet tai netrukdo mums draugauti):))

Po visu sveikinimu patraukiame prie stalo . Sese buvo vakaro operatorius, ji spejo mano svente ir filmuoti ir fotografoti . Ji yra saunuole:)))

Prašom vaišinkites.


Mmmm, koks skanus kokteilis:))

Aukle- Andželika buvo linksmai nusiteikusi:))

Valio kiek čia mano mėgstamiausių vaišių:))


Kristina ragauja sūrį


Pažiūrėk mama , kaip čia linksma :))

Susidaužkim...


Deividas juokiasi iš mūsų linksmybių


Indre su mama irgi šypsodamos stebėjo vakarėlį


O dabar, burbulu metas:))


-Mama, duok, duok man papusti:))

-Na, ir kada mama man duos papusti:))

O Indre pati pučia:))


-Kas tau labiau patinka , Seba ir Danielius?:))


Pažiūrėk Paula ,kiek daug burbulu:))


Kai pabodo pusti burbulus, visi sustojome linksmai pasišnekučiuoti.


Veliau prasidėjo lenktynes


Iš keliooooooooooooooo



Aš, aš, busiu pirma ( šaukė Kristina)


Seba gali važiuoti dviračiu ir čiupa čiups čiulpti:)


O Indre, moka važiuoti mašina ir obuoly valgyti:)


Kol mes linksmai lenktyniavome, staiga už tvoros pamatėme kad mums kažkas mojuoja, ir tada mes pamatėme kad tai Teletabis PO

Po pasiprašė į mūsų kompanija, ir atbėgo pas mus. Seba patikrino ar daug dovanu turi teletabis skrynioje:)

Visi kartu mes nuėjome žaisti krepšinį. - Valio aš įmečiau tritaškį


Tada dar Danielius pataikė į krepšį , ir Po pakvietė mus prie dovanu rato. Danielius pasuko ir su nerimu laukia ką gi jis išsuks. Gavo čiupą čiupsą

Adrianas ir aš irgi išsukom čiupą čiups.

Ir Sebą gavo saldainį !!!!!

Tik mano drauge Indre kažkodėl išsigando teletabio, ir ant mamos keliu stebėjo iš šono.



Po apdovanojimu mes traukiame virve, mūsų komandai truputuka padėjo Po, mes buvome nusiteikė laimėti :))


Ir kita komanda mums nenusileido .

Veliau sustojome prie linijos šokinėti su balionų tarp kojų.


Na aš jau pasiruošusi, galima startuoti.


Aš laimėsiu, niekas mane neaplenks:))


Valio, vėl dovanos!!!!!


Dar smagus žaidimas buvo, reikėjo neleisti balionui nukristi ant žemės , iškarto buvo vienas balionas, o paskui balionu buvo vis daugiau ir daugiau.

Dar leidome didelius balionus, o paskui vaikai nupiešė man po piešiny atminimui.


Koks gi gimtadienis be torto, ir Po atnešė dideli tortą.

Man reikėjo užpusti trys žvakutes, nes man jau trys metai, aš jau didele


Prie stalo pamojavome visi teletabiui.

Tada sušukome Valioooooooooo !!!!

Ir atsisveikinome. Buvo labai gaila kad Po turėjo eiti pas kitus vaikus


Visi nuliūdo:((((


Bet prisiminėme kad mus laukia didelis tortas.


Po torto, mama atnešė ilgus balionus , ji planavo pamokyti mus lankstyti šuniukus , bet mes sugalvojome balionais pasimušti.

Mes jau pasiruošė mūšiui:)

Tai smagu mustis balionais, nes visai neskauda , o linksma ir juokinga.

Ooooo kaip smagu buvo mušti tėvelį.....

O kai sutemo, pasijutome tikri indenai ir pasipuošeme

Seba net musu šuniuka papuoše indeniškai:))


Jau visai vakare linksmi ir biški pavarge prisedome pasisupti.

Man buvo labai liudna kada visi svečiai išejo namo.:(( Ir kodel šventes taip greitai pasibaigia:)) L

Rieda saulytė takučiu su torčiuku ant pečių, Štai metukų man jau trys, Ir draugu pas an burys,Tad užpūskim žvakutes,Jos išpyldys svajones...

Komentarų nėra: