2008 m. rugpjūčio 2 d., šeštadienis

Linksmybės

Kelios dienos labai karšta ir nesinori niekur keliauti o norisi tik i šalta baseiną ( na nelabai šaltas , nes mama pripila šilto vandens iš krano:)))
Tai va paimiau žaisliukus ir varau į
baseiną
Ups, užmiršau maudymke užsidėti
Oi , vandeniukas pasirodo šlapias:))))
Ir lėlytėms patinka maudytis
Nutariau kad reikia smėlio žaisliukus išplauti iš šlango
Veliau atėjo kaimyne Vanda su Adrianų.
-Na Adrianai ,čiuožk!
Adrianai apsiverkė ir pabėgo.
-Kur gi tu pabėgai, ateik pas mane.
Tada parodžiau jam kaip veikia mano malūnėlis
Bet labiausiai jam patyko mano drugelis, o ar drugeliui patyko nardyti aš nežinauuuuuuuuu
Dar leidau jam pažaisti su mano lėlytėmis, nors nežinau ar berniukams patinka lėlės
Reikia paskambinti Danieliuj , kad ateiti pasimaudyti.
Atėjo Danielius ir prasidėjo akrobatiniai pasirodymai
Parodžiau kaip aš moku nerti kaip ruonis
Na kaip, ar aš panaši į ruonį?
Tada Danielius pabandė būti panašus į ruonį:)))
O taip moki šokti?
Va tai ,tai triukas!Mes tikri akrobatai!Ko gero aš jau pavargau:(
Kitą rytą vėl buvo karšta , net mama įlipo su manim į baseiną.
Prisidūkę su mama, nutariau išplauti mašinas. Lauke daug darbo , net trys mašinas reikėjo išplauti:))
Pradėjau nuo tėvelio mašinos, nes buvo pažadėtą premiją.
O premija buvo tokia, tėvelis nuvežė mane į atrakcionų parką "Lakštingala"
Labai smagiai prasinešiau su mašina :))
Ir su zuikių linksmai pasišnekučiavome

Praleidome linksmai dieną , ir man labai patinka kai per dieną nuveiki kažką naudingo:))))

Komentarų nėra: