2008 m. rugpjūčio 22 d., penktadienis

Draugystė

Šiandiena pas mane atėjo draugė Indre ir mes pažaidėme pas mane kieme, o paskui mums pabodo ir mes nutarėme nueiti į vaikų aikštele. Kaip tik į kiemą išėjo Rokas, ir mes pakvietėme ji prisijungti prie mūsų. Jau trise mes patraukiame į aikštele.

Eime Rokai ,pereisim tiltelį


Rokas dar mažas , jam buvo baisu vienam eiti , aš padaviau jam ranką.


-Na va, matai, visai nebaisu kartu:))


Žiūrėk kaip aš nučiuožiu

O Indre žaide smėlio dėžei ir tik iš tolo užmesdavo akį į mus.

Veliau, nutarėme visi nueiti į kita aikštele. -Pirmiausiai reikia nučiuožti.


O Roko mama vis fotografavo mus, na ir mano mama irgi fotografavo. Nes tik jų dėka mes turime tokį dienoraštį.

Su Indre linksmai pasisukome


O aš dar ir taip moku suktis:))


- Lipam į viršų? Bet Indre atsisakė:((


Aš užlipau ir nučiuožiau vamzdžiu. Na ,biški mama padėjo:))

Roko mama pasislėpusi vis fotografavo mus, o aš dar pasisupau ant keistu supynių.

Ojojoiiiiii nuimkite mane.

Dar čia užlipsiu......


Ką čia dar nuveikus?

Indre su Roku nutarė pasisupti, o mes su mama fotografavome jos.

O gal mes dviese pasisupam, be mamų?


Bet Roko mama jau čia kaip čia:))


Va, kaip aš moku ant stalo užlipti.


Tada , Rokas parodė kaip jis moka užlipti.


Gal iškepam Rokui smėlio pyragą?

Rokai , ateik paragauk koki pyragą mes tau iškepėme.

Na va, atėjo laikas pietų miegui, ir mes visi kartu nuėjome namučių

Kai Rokas pamiegojo aš nutariau užeiti pas ji į svečius

Rokas parodė kaip veikia jo lėktuvelis.

Man labai patyko arkliukas,nors aš namuose irgi turiu, mano medinis o čia minkštas .

Sudūdavau Rokui gražią muziką. Roko mamai labai patyko:)))

Roko mama pavaišino mus sausainiukais. Aš po vieną sausainiuką dėjau Rokui į burną.

- Sukramtyk, tada duosiu dar viena:))


Labai smagu turėti daug draugu.


Nori draugą tu turėt, Neišduot ir patikėt, Draugas tai Tau ne žaisliukas, Tai šuniukas ar kačiukas. Myliu aš draugus labai, Nes geriausi jie tikrai

Komentarų nėra: