2008 m. rugpjūčio 9 d., šeštadienis

Trys dienos su Seba


Trys dienas iš eiles mes praleidome kartu su Seba. Man labai patinka kai mes susitinkame padūkti , ir mamoms patinka susitikti paplepėti:))))Pažiūrėkite kaip mums buvo smagu.
1 diena

Nutarėme kad reikia išvalyti baseiną prieš maudynes.

Seba nutarė išsimaudyti su rūbais:))))

Seba nutarė išsimaudyti su rūbais:))))

O davai mes mamytes aptaškysim:)))

Po ilgu maudynių kaip du varliukai atsisėdome pailsėti ir atsigerti .

Po maudynių , šokiai!!!!!!!

-Aš jau negaliu daugiau šokti, pailsėsiu:))))

-Brangioji kelkis , paklausyk kokia dainele aš tau paleidau:)

- Na tada aš irgi eisiu pamiegosiu :)))

2 diena

Iš ryto mamytės nutarė nuvežti mus į "Nykštuką" (tai kavinė ir vaikų kambarys.)

Kaip šitą masiną užvesti ?Liepa ar tu žinai?-Tai gi va, čia pedalą reikia paspausi. Aš spausiu o tu vairuok:))

Seba paskraidino mane su sraigtasparniu:))

Jam taip patyko skraidyti , kad vis kaulėjo iš mamos pinigėlius:))

Aš dar pralėkiau su britvą:))

Paskui nuėjome pašaudyti. Aš šaudžiau į Sebą

O Seba į manę:))

Labai patyko pasivolioti kamuoliukuose.

Po smagaus pasižaidimo nuėjome pavalgyti. Seba buvo grėsmingai nusiteikęs:))
Kol laukėm savo mastelio spėjome dar papiešti

3 diena

Mamytes vėl sugalvojo kažkur judėti, šį kartą į Belmontą.

-Na Seba , nusifotografuokim kartu:)))
Helooooooooooooo

-Liepa kur tu eini?
-Liepa kur tu????
-Aš čia , supuosi :)))
Ir vėl eilinį kartį nesusilaikiau kad neužlipti aukštai:)) Mamyte vėl pyko:((

-Na kada gi atneš mūsų bulvytės?:((

Kokia faina karėta. Gal kada nors............


1 komentaras:

Joanna rašė...

perziurejau tavo dienorasti,oj smagu buvo...:)
tikiuos greit susitiksim dar padukt
lots of love
Sebastian
:0