2008 m. rugpjūčio 11 d., pirmadienis

Karolina

Visa savaite pas mus svečiavosi Karolina ( tai mano krykšto mama)
Iš ryto atsisėdusi ant čiuožyklos nutariau jos palaukti:)

Valio, atvažiavo!!! Nutarėme pažiūrėti filmuką.

Karolina pavežiojo mane dviračių. Apsimečiau, kad dar nemoku pati važiuoti. ( O aš jau seniai moku:)))

Kiekviena diena eidavome į vaikų žaidimų aikštelę. Prisidūkdavome, kad vos pareidavom namo:)))

Į kaire, į dešine...

Na , kas greičiau užlips?

Aišku, aš pirma užlipai :)))o berniukas pamokė mane perlipti per tvorą.
Dar čia reikia užlipti:))

Pailsėsiu ;)) Koks gražus vaizdas:)))))

Leidžiuosiiiiiiiiiiiiiiii....


Panešiok mane :) mano kojytės pavargo:)))

Kaip čia geriau nulipti , ar iš šios puses ar iš kitos?
Dar čia reikia užlipti:))

Po linksmų žaidimų, nuėjome į šalią aikšteles esantį miškelį , ir netyčia radome pliažą.

Eidami atgal pamatėme nukritusi medį , nutarėme užlipti.

Vakarais atsisėdę ant grindų žiūrėjome filmukus.

Aš pati save nufotografavau.

Kita diena važiavome į Vingio parką, į atrakcionus .

Skrenduuuuuuuuuu....
Joja, joja lietuvaitė.........

Pasirodo, pajoti galima ne tik ant arklio ,bet ir ant liūto:))

Aš moku viena ranka vairuoti, o su kita, arkliuką laikyti:))

Parke matėme labai gražų paukščiuką. Jo vardas Povas .

Kita diena nutarėme nueiti pasivaikščioti į miestą

Gaudyk mane...

Skanu valgyti ledus ant dviratuko.
Eidama pamačiau daug fontanu, tai nutariau nuplauti rankitės.

Smile:)))

Oi, kaip taškosi:)))

Eidama pamačiau taksofoną ( Nes prieš tai mačiau tik per teliką) ir nutariau paskambinti tėveliui .Bet tėvelis nekėlė ragelio:(((

Dar kita diena ėjome į baseiną. Turiu nauja maudymuką:))

Aš undinėle:))

Čiuožti ar ne?

Dvi bobutes...

Kol Karolina kalba telefonu, reikia truputi užkasti.

Labai linksmai praleidau visa savaite su Karolina , lauksiu kito karto , kada vėl Karolina tevažiuos pas mane .

Komentarų nėra: