2008 m. rugpjūčio 7 d., ketvirtadienis

Draugė Indrė

Šiandiena atėjo draugė Indre, mes seniai nesimatėme.
Kaip viešnią aš ja pavežiojau dviračių.
Parodžiau savo supynės.
- Na kaip, smagu suptis?

Supažindinau su gervė

-Žiūrėk , pas mane ant marškinėlių Puhas, o pas mane kačiukai.

- Mano koja telpa i nuotėkių skylute, o tavo?

Žiūrėk aš krepšininkė.

Indre irgi gerai meta į kepšį:))

-Žiūrėk kaip aš greitai bėgu:)))

-Ir aš moku greitai bėgti

Va , aš greit a kaip vejas

Šitą nuotrauką aš pati padariau:)) Man atrodo kad aš busiu fotografe kai truputuka paaugsiu:))

Pažaidėme namuose, parodžiau savo žaisliukus

Atėjo laikas namučiu, gaila tik įsižaidėme ir jau laikas skirtis:((

Indre išėjo pietų miego, o aš jau seniai nemiegu diena, tai reikia kažką nuveikti. Paskambinsiu aš savo draugui Rokui į Norvegiją:)))

Na pati neeinu miego tai nors liūtą paguldysiu miegoti.
A a a a pupa kas ta pupa supa.........

1 komentaras:

Joanna rašė...

Sveikos merginos!
malonu jus matyt mielai prie jusu prisijungciau padukt,matau jums truksta vyriskos kompanijos:))
tikiuos greit susitiksim_oj duosim garo:)
buckiss
Sebastian