2008 m. liepos 15 d., antradienis

Apsipirkti

Rytoj su mama važiuosim aplankyti dvynukų ( mamos draugės Larisos vaikučių, jie gimė gegužės 22 dieną, jiems beveik 2 mėn) . Tai iš ryto išskubėjome apsipirkti ( reikia gi mažyliams nupirkti dovanų)

Ant kampo sustojau pagalvoti:- Ir ką nupirkti dvynukams?

Nutariau paklausti pas gerve , na ji gi iš gandrų giminės ( o gandrai atneša vaikus) tai gal patars?


Ir sugalvojome nupirkti medelį ( kad pasodinti dvynuku gimimo progą). Nuvažiavome į medelyną ir nupirkome klevą kurio pavadinimas "SENSACIJA" , nes dvynuku gimimas tai gi sensacija:)))))



Veliau užsukome į Akropoli nupirkti dar žaisliuku mažiams. Prie to pačio ir man nupirkome rankšluostį (na ,kad turėčiau iš baseino išlipusi:)))). Ir pradėjome matuotis. Paršelio rankšluostuką. Na kaip?

Tada ančiuko . O šitas?

Ir varlytės. Ir nutarėme kad varlytė man tinka labiausiai:))) Ar ne?

Po apsipirkimų važiavome i Nykštuką pavalgyti ir pažaisti.

Susipažinau su vaikais ir labai smagiai žaidėme.

- O gal dar man nučiuožti nuo didelio vamzdžio? ...Nes vaikai kurie ten buvo bijojo, tai aš nutaria parodyti jiems ,kad aš nieko nebijau)

Ir nučiuožiaųųųųųųų. Ir nieko čia baisaus:))

O paskui šaudžiau iš patrankos .



- Mamyte ar aš pataikiau i tave? ( Nes mama stovėjo o aš bandžiau pataikyti į ja.)

Va kokia kirmėlyte nupirkome (nuo mano tėvelio ) dvynukams. Nors kirmėlytė ir viena ( bet užtat ilga:))))

O man mamytė nupirko vandens šautuvą, tai nutariau išbandyti ant šuniuko. Jis kantrus viska kenčia:)))))

Komentarų nėra: