2008 m. liepos 11 d., penktadienis

Druskininkų vandens parkas

Šiandiena nutarėme nuvažiuoti į Druskininkų vandens parką.




Prieš kelione išgėriau Aktimel ,kad sustiprinti savo imuninę sistemą:)))




Dar sudėliojau skaičiukų puzle , kad prisiminti kaip skaičiuoti ,reikės gi paskaičiuoti kiek kartu nučiuožiu nuo čiuožyklos




Pagaliau mes jau Druskininkuose




Trupti pasipuošiau




Reikėjo pastovėti eilėje , kad nučiuožti. Na greičiau, greičiau...



Kaip buvo "čiotkai" :)))



Norėčiau į šitą baseiną nueiti, bet mamyte pasakė , kad ten tik suaugusiems galima:(((



Ir sugrįžau vėl į savo vaikų baseiną



Traukitės iš kelio, aš jau čiuožiu



O gal be kelnaičių bus smagiau:)))


Kaip čia tą skėtį pareguliuoti?



Na va , dabar truputi pailsėsiu


O gal manieže pasėdėti kaip mažam vaikui, oi geriau išlipsiu, o tai dar kas pagalvos, kad aš maža:))



O gal čia dar kokių pramogų yra vaikučiams?



Ir su mamyte nuėjome į vaikų kambarį. Aš su pampersu, nes be pamperso vaikų iki 3 metų neįleidžia. Ėjome pirkti pampersą su Nemo.



Kaip veikia šis žaislas? Turbūt sulaužytas. Oi jau tie vaikai viska laužo:(((



Va kaip aš moku šokinėti su kamuolių!



Žiūrėkite kaip aukštai aš pašokau !



Buvau užlipusi ir į šitą kalną.



Po baseino, kaip visada, aš išalkau ir mes nuėjome pavalgyti. Per visa kavine plauke upelis, o upelyje auksines žuvytės plaukiojo.



Kiek čia centų primetita, reikia ir man įmesti. Tuoj aš įšoksiu ir paimsiu keletą centų.



Bet paskui nutariau paprašyti tėvelio.



Ačiū tau teveliuk.



Kol mečiau centus, pastebėjau, kad berniukas kažko ieško po tiltukų.



Ir nutariau jam padėti. Aš gi "tekava zosia" (kaip mama kartais sako).



Skani gi ta Coca - cola :))



Ką čia pirma valgyti bulvitė ar dešrele , ar dešrele o paskui bulvitė?






Patinka man čia, norėčiau pasilikti, bet laikas važiuoti namo. Atia žuvytės ir vandens parkas. Kada nors dar sugrįšiu.

Komentarų nėra: