2008 m. liepos 12 d., šeštadienis

Vichy vandens parkas

"Kartą paragavęs negaliu sustoti" tai apie manę, kai nueinu į baseiną tai negaliu sustoti norėti vėl ir vėl eiti ir eiti. Tai va , šiandiena vėl įkalbėjau mamyte nueiti į baseiną , bet šį kartą į Vichy parką.
Tik įveją pamačiau didelį banginį, o o koks gražus.

O koks didelis vėžlys, reikia pasisveikinti :))


Kaip gražuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Kai aš norėjau čiaužti ,mane nufotografavo paparcij, o kada mene norėjo fotografuoti mama ,tai iškarto prisistatė prižiūrėtojas ir pareiškė ,kad su savo fotoaparatų fotografuoti negalima, tik galima pasinaudoti vadinamo paparcij paslaugomis ( kurio kainą 10 lt. nuotrauką) , mamyte labai supyko kad negales padaryti nuotraukų . Tai nuotraukų tiek. O parke man visai patyko, daug nardžiau net nučiuožiau nuo aukšto vamzdžio net biski užsigavau galvą, tai jau antrą kartą nenorėjau to vamzdžio išbandyti. Man labai patinka vanduo, tai bet kokia pramoga vandeni man patinka. Eisiu dar ir dar ir dar:)))))

Komentarų nėra: