2008 m. liepos 15 d., antradienis

Dvynukai Saule ir Luka

Šiandiena iš ryto susiruošėme į Švenčionėlius aplankyti dvynukų. Pakeliui Pabradėj paėmėme Jūrate ir mes jau Švenčionėliuose. Pasveikine mamyte ir įteike dovanas, varom susipažinti su dvynukais Saule ir Luku. Lukas kietai miegojo o Saulė jau bandė su mumis pasisveikimti tai Juratė nutarė prisiminti motinystės džiaugsmus ir paėmė Saule ant rankų. O aš bandau arčiau susipažinti su Luku.
Saule net mums nusišypsojo. Turbūt aš jei patikau. Ko gero busim draugės:)))

Dar karta bandau pakalbinti Luką ar jis draugaus su manimi kai paaugs, bet jis kietai miegojo.Na gerai ,kai atsibus paklausiu.
Gražiai miega , kaip angeliukas. Įdomu o aš kai miegu taip pat gražiai atrodau?

Dvynuku mamytė atrodė truputi pavargusi, bet labai laiminga. Ko gero aš irgi bučiau truputi pavargusi ,bet laiminga jeigu turėčiau ir sesutę ir broliuką vienu metu:))

Na kol mažyliai miega nutariau išgerti į jų sveikatą.
Kol mamytė kalbasi su tetom reikia nueiti pažiūrėti kokios sąlygos mažylius čia auginti:)

Taip taip ,lovytes minkštos, muzikėlės yra, kambarys gražus, na
sąlygos labai geros:))
Na manau mūsų kirmėlytėi čia patiks, nes ji ilga, užteks ir Saulej ir Lukui.
Pagaliau pabudo Lukas , ir mama paėmė ji ant rankų, na gal visai neblogai jeigu mamytė turėtu tokį mažyli, jai visai tinka:))

Prieš valgy reikia pakeisti mažyliams pampersus. Reikia ir man pažiūrėti kaip tai daroma ( Na jeigu bus pas mane broliukas ar sesute kad mokėčiau)

Aaaaaaaaaaa reikia aukštai pakelti kojas. Na kaip Saulej jos mama .

O Lukui kažkodėl nelabai patinka keisti pampersą, gal man padėti.....?


Na va ,kai daviau pora patarimų jaunai mamai tai Lukas ir nebeverkia. Ko gero bučiau gera sesute:))


Kol keitė marškinėlius mudu su Luku maloniai pasišnekučiavome. Na jis daugiau klausė ( matote kaip įdėmiai)

Man labai patiko dvynukų kambarį jūra, ten ir delfinai ir Nemo yra, tai jūros fone nufotografavome Saule su Jūrate.

Pagaliau laikas valgyti. Lukas valgė labai lėtai pasigardžiuodamas, na ir aš prisijungiau prie jo kad jam linksmiau butu valgyti, dviese gi smagiau;))

Saule valgė skaniai ir greitai

Na gi duokite ir man pamaitinti mažylius, o tai mama ir Jūrate maitino o aš ką .

Saule pavalgė iškarto užmigo o Lukas dar norėjo pabendrauti su mumis. Atėjo laikas jau namučio , o taip norėjosi dar pabūti. Atsisveikinome su mama Larisa, Luku ir miegančia Saule iškeliavome namo.;)

Su mamyte norime palinkėti Saules ir Luko tėveliams: Kai meilės jausmo apimti Sukūrėt žemiškąjį kūną, Krito žemyn žvaigždė šviesi, Ieškodama tėvų švelnumo. Nekaltų kūdikių riksme Dangaus palaima nuskambėjo. Nuo šiol privalot būti drauge, Vardan žmogeliukų, kurios pradėjot.

Komentarų nėra: