2008 m. liepos 13 d., sekmadienis

Ir vėl baseinas

Šiandiena iš pat ryto vėl neduodu mamai ramybes dėl baseino, tada mama pažadėjo pripilti baseiną kieme . Valioooooooooooo



Pagalvojau kad per mažai oro baseine ir nutariau pripusti. Iš pradžių pūčiau su koją


O gal su ranka greičiau bus?

Žiūrėk mamyte ką radau, savo kastuvą nuo žiemos. Ką čia man pavalyti su šio kastuvų?

O čia gi kas baseine guli? Mamyte pasakė kad tai karkvabalis . Na va su savo kastuvų ji ir ištrauksiu.


Na va, baseiną išvalėme, išplovėme , ir įpilame vandeniuko.
Tada dar šilto vandeniuko įpyliau .
Ir mamyte man padėjo:))))
Viskas paruošta , galima jau į baseiną. Aš jau .......
Čiuožiuuuuuuuuuuuuu


Spėkite , kur mano galva o kur kamuoliukai?

Moku čiaužti kaip ruonis:))


Va , kaip aš moku šokti, tik labai svarbu uždaryti nosį :).


Dar va , kaip moku, kamuoly su pilvuku laikyti.


Kaip gi man patinka vandeni.........................

Po smagiu maudynių su mamyte apsikabine ir linksmai nusiteikė aptarėme rytdienos planus:)))))

1 komentaras:

Rokas rašė...

Labas, Liepa :) labai dziaugiuosi, kad turi dienorasti, nes, kai labai taves pasiilgstu, paskaitau su mamyte ir vėl gerai jauciuosi, atrodo lyg kartu pabutume :)kaip smagu, kad tavo baseinas vel pilnas ir gali dukti. As cia irgi turiu baseina, tik jis labai didelis ir galima maudytis tik su mamyte, todel ji vis negali manes nufotkinti, kaip smagiai maudausi. daug nerasysiu, nes atsibos skaityti :) geriau dazniau, ane? Pasiilgau taves labai ir siunciu dideli dideli bucki :***
Rokas