2008 m. liepos 5 d., šeštadienis

Tėvelio giminės suvažiavimas

Šeštadieni liepos 5 d. Nemenčinėje "Viva Green Resort" vyko tėvelio giminių ( gimines iš močiutės puses) suvažiavimas .

Tik atvažiavusi susipažinau su Nikole. Nutarėme išmatuoti balas, buvo labai smagu pasitaškyti.



Linksmai žaidėme su kamuoliu, man gerai sekėsi gaudyti.

Va kokiu triukų aš moku su kamuoliu:))))

Vakare prie stalo Eimantas( antros eilės pusbrolis) pagrojo gitarą, buvo labai faina , visi vaikai sėdėjo kaip užburti.
Linksmai nusifotografavome kartu.


Man sunku buvo bėgioti tai Jolita mane panešiojo:)))


Paskui nutarėme nupiešti bendrą paveikslą. Pirma pradėjo Jolita ir nupiešė saulė


Benas nupiešė debesėlius

Karolis kaire ranką nupiešė mašiną


O aš laukdama savo eilės galvojau , ką gi man nupiešti.

Nikole nupiešė gėlytę

O aš sugalvojau pagaliau, ką man nupiešti

Ir nupiešiau Karolio mašinai kelią;)))

Na ir va koks paveikslas gavosi. Picasso iki musu paveikslo toliiiiiiiiiiiiiii;)))))))

Va kiek musu dailininku; iš kaires ( Julius -trečios eilės pusbrolis, Liepa, Jolita - antros eilės pusseserė, Nikole- teta, Urte- trečios eilės pusseserė, Karolis- antros eilės pusbrolis, Daniela- teta , Benas- trečios eilės pusbrolis.)
Kitą dieną linksmai pabudusi vėl buvau pasiruošusi žaisti su vaikais.





Komentarų nėra: