2008 m. liepos 10 d., ketvirtadienis

Europos parkas

Iš ryto vėl varom, ši kartą į Europos parką.


Naaaaaaaa, čia kas gi man ant kelio?


Vajetau, kažkoks karkvabalis. Hmmm, keistai atrodo:))


O čia kas per laivas? Gal kosminis:)))

Oi, žiūrėkite, žiūrėkite varlytes!
Kažkoks dėdė laiko zuikį.
Duok ir man palaikyti:)))
-Žiūrėkite,žiūrėkite koks arklys ( bet tai pasirodo ponis).
Dar ten buvo mergaite su balionu. Jai, kaip ir man patinka balionai, galėtume būti draugės.
Paskui pasėdėjau pas dėdę ant kelių. Bandžiau pakalbinti, bet jis tylėjo, turbūt ne lietuvis ( pagalvojau aš).
Radau keistą vaikų aikštelę, čia viskas labai keistai atrodo.
Supynes keistos.
Vežimėlis irgi...
Ku , o čia kas per "čiudas"?
Tėveliai, žiūrėkite koks agurkas!

Oi koks juokingas daržas!

O dar mačiau akmenukus su skylutėm, o skylutėse centai. ( Tai svajonių akmenukai, ir aš pasvajojau......).

Nei kėdė nei baseinas, nesupratau ,o gal ir tas ir tas:)))

Man labai patiko namelis ,be stogo, be langu ,be durų:))))

Pievutėje norėjau apsimesti ramunė, bet mama mane rado:))

O o kiek akmenukų, va čia tai jau palaipiosiu...


Kas gi čia gyvena, auuuuuuuuu...


AAAAaaaaaaaa, visgi kažkas gyvena:(((


Dar užvažiavome į Verkių dvarą, ir aš labai užsinorėjau užkasti, tai ir užsukome i Verkių restoraną.


Kaip visada nepraleidau progos palaipioti, patikrinau ar tvirtai stovi palapinė.


Na jo, gerai pastatyta , nenukris.


O vaizdas koks , tėvelis ar matai ,net skryst norisi:)))
Gražus inkilai, na jo, net paukščiukai čia gražiai gyvena. ( hmm ,įdomu po kiek čia kvadratinis metras, oi centimetras:)))))


Diena buvo labai turtinga įspūdžiais:))))

Komentarų nėra: