2008 m. liepos 20 d., sekmadienis

Pas Rima

Visa savaite mama svajojo apie pirtį , o aš apie ožiukus ir katytės. Sekmadieni iš ryto mes važiuojame pas Rimą ir Marių į sodą.

Tik atvažiavome ir pradėjo liti , bet aš nenusiminiau , nes turėjau aulinius batus ir skėtį.

Mama su Rima nuėjo į pirtį. Ką jos ten veikė :Iškarto kaitinosi ( labai karsta pirtį buvo) paskui darė veido kaukes ( atrodė labai keistai) o paskui vanojosi kažkokiu keistu daiktu panašiu į šluotą. Įdomu kai aš užaugsiu man irgi patiks tokios procedūros?;))))

O aš varau pasisveikinti su ožiukais ir katytėmis. (Šalia Rimos namuko gyvena kaimynas kuris turi visą ūkį)

Sveiki broliukai-ožiukai, kaip jus laikotės.

Su Karolina vedėm ožiukus pasivaikščioti į miškelį.

Vau , kiek triušiukų , jie turėjo daug vaikučių .
Ir katytė turėjo vaikučių , mažu mažu , jie net akių dar neturėjo
Na ką, laikas atsisveikinti ir važiuoti namo. Ateeeee . Paklausiu mamytes gal greitai vėl važiuosim pas Rimą ir Marių į svečius ,tai aplankysiu ožiukus ,triušiukus ir kalytes vėl. O gal kokį vieną reiktu paimti namo, reikės su mamytė ir teveliu pakalbėti....

Komentarų nėra: